П`ятниця, 29.03.2024, 17:50
Рудківська гімназія
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ від 07.08.2018р. № 33
Начальник відділу освіти, молоді та
спорту Рудківської міської ради
Самбірського району
Львівської області
__________Юлія Брийовська

С Т А Т У Т

Рудківської гімназії
Самбірського району
Львівської області

м. Рудки 2018р.
I.Загальні положення.

1.1 Рудківська гімназія Самбірського району, Львівської області створена в 2000 році згідно Розпорядження Голови Львівської Обласної Державної Адміністрації від 26 липня 2000 року № 773 знаходиться у комунальній власності.
1.2 Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу:
81440, Львівська область, Самбірський район, м. Рудки, площа Відродження, 27, 823645656
1.3 Рудківська гімназія (далі - гімназія) є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку, штамп, ідентифікаційний номер.
1.4 Засновником (власником) гімназії є Рудківська міська рада Самбірського району Львівської області. Засновник здійснює фінансування гімназії її матеріально – технічне забезпечення.
1.5 Головною метою гімназії є забезпечення реалізації всебічно розвинутої особистості.
1.6 Головними завданнями гімназії є:
- визначення системи пошуку, підбору та організації навчання здібної і обдарованої учнівської молоді;
- створення оптимальних умов для розвитку здібної обдарованої особистості;
- забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
- виховання громадянина України;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.
1.7. Навчальний заклад в своїй діяльності керується Конституці¬єю України, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", іншими законодавчими актами України, постановами Верховної ради України, Кабінету Міністрів України, наказами МОН України, інших центральних органів місцевого самоврядування та власним Статутом.
1.8 Гімназія самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України, та власним статутом. Гімназія забезпечує: диференціацію змісту і форм освіти, науковість розвиваючий характер навчання.
1.9 Гімназія несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:
- безпечні умови освітньої діяльності;
- дотримання державних стандартів освіти;
- дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов’язань за міжнародними угодами;
- дотримання фінансової дисципліни.
1.10 Гімназія тісно співпрацює з вищими навчальними закладами, гімназіями та іншими навчальними закладами у відповідності до укладання угод. Учні зараховуються у гімназію незалежно від місця проживання.
1.11 Гімназія має право:
- проходити в установленому порядку державну атестацію;
- визначати форми, методи і засоби організації навчально – виховного процесу за погодженням із засновником;
- визначати варіативну частину робочого навчального плану;
- в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;
- спільно з вищими навчальними закладами, науково – дослідними інститутами та центрами проводити науково – дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;
- використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально – виховного процесу;
- отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;
- залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;
- розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно – оздоровчих, лікувально – профілактичних і культурних підрозділів;
- запрошувати на роботу спеціалістів, у тому числі і закордонних, на договірних (контрактних) засадах відповідно до чинного законодавства;
- встановлювати форму для учнів. ЇЇ варіанти та моделі визначаються спільним рішенням учнів, батьків та педагогічної ради.
1.12 У гімназії створюються творчі та динамічні групи та функціонує психологічна служба, наукове товариство «Пошук», педагогічно – батьківський консиліум «Обдарованість».
1.13 Медичне обслуговування учнів забезпечується АЗПСМ м. Рудки
1.14 Взаємовідносини навчального закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

II. Організація навчально-виховного процесу

2.1 Гімназія планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного та річного плану роботи гімназії. В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи гімназії, визначаються перспективи його розвитку. План роботи затверджується радою гімназії.
2.2 Основним документом, що регулює навчально – виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю навчання. Вчителі гімназії мають право розробляти власні програми та посібники ( з гімназійного компоненту), погоджуючи їх з відповідними підрозділами освіти і науки обласної державної адміністрації.
Як додаток до навчального плану в гімназії складається розклад уроків, гуртків, річний та щоденний режим роботи гімназії.
2.3. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники гімназії самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково – методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.
2.4. Розклад уроків гімназії складається відповідно до навчального плану з дотриманням педагогічних, санітарно-гігієнічних та режимних вимог і затверджується директором опорного закладу.
Для учнів 5-9 класів можливим є проведення спарених уроків з реалізації практичної складової навчальних програм (лабораторні, практичні, контрольні), розвитку зв’язного мовлення та технологій.
2.5. Навчальний заклад здійснює навчально-виховний процес за
п’ятиденною формою навчання.
2.6. Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється за наказом
директора на підставі особистої заяви (для неповнолітніх - заяви батьків або осіб, які їх замінюють) або направлень відповідних органів управління освітою, а також свідоцтва про народження (копії), паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу).
У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. Переведення учнів до іншого навчального закладу здійснюється за наявності особової справи учня встановленого Міністерством освіти і науки України зразка.
2.7. Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності
забороняється (крім випадків, передбачених законодавством України).
2.8. За погодженням з відповідними структурними підрозділами районної державної адміністрації з урахуванням місцевих умов, специфіки та профілю навчального закладу запроваджується графік канікул. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.
2.9. Тривалість уроків у навчальному закладі становить: у п'ятих — одинадцятих класах — 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними органами управління освітою та територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.
2.10. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується радою навчального закладу і затверджується директором.
Тижневий режим роботи навчального закладу затверджується у розкладі навчальних занять.
Крім різних форм обов'язкових навчальних занять, у навчальному закладі проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдаровань.
2.11. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
2.12. У навчальному закладі визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні учнів, ведеться тематичний облік знань.
у п’ятих – одинадцятих класах – за 12-бальною шкалою (відповідно до критеріїв навчальних досягнень).
У документі про освіту (табелі успішності, свідоцтві) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний рік та державну підсумкову атестацію.
2.13. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класним керівником (головою атестаційної комісії).
2.14. Порядок переведення і випуск учнів навчального закладу визначається Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти.
2.15. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти.
2.16. Учням, які закінчили певний ступень навчального закладу, видається відповідний документ про освіту:
- по закінченні основної школи – свідоцтво про базову загальну середню освіту.
- по закінченні навчального комплексу - атестат про повну загальну середню освіту.
2.18. За успіхи у навчанні для учнів встановлюються такі форми морального і матеріального заохочення: похвальний лист, подяка .

III. Учасники навчально-виховного процесу

3.1. Учасниками навчально – виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі є:
- гімназисти (учні);
- керівники;
- педагогічні працівники;
- психологи, бібліотекарі;
- інші спеціалісти;
- батьки або особи, які їх замінюють.
3.2. Права і обов'язки учнів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим Статутом.
3.3. Гімназисти мають право:
- на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;
- на користування навчально – виробничою, науковою, матеріально – технічною, культурно – спортивною, корекційно – відновною та лікувально – оздоровчою базою навчального закладу;
- на доступ до інформації з усіх галузей знань;
- брати участь у різних видах науково – практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах, тощо;
- брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;
- брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально – виховного процесу, дозвілля учнів;
- брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках за інтересами тощо;
- на захист від будь – яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь, гідність;
- на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;
- обирати профілі, форми навчання, індивідуальні заняття.
3.4 Гімназисти зобов’язані:
- дотримуватися вимог клятви гімназиста, виконувати вимоги статуту гімназії та внутрішнього розпорядку гімназії;
- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;
- бережливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;
- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;
- дотримуватися правил особистої гігієни;
- з повагою ставитися до вчителів та інших працівників гімназії;
- виконувати накази адміністрації, щодо самообслуговування та прибирання приміщення.
3.5. Педагогічними працівниками навчального закладу можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я яких дозволяє виконувати професійні обов’язки
3.6.Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України "Про загальну середню освіту" та іншими законодавчими актами
3.7 Педагогічні працівники мають право на:
- захист професійної честі, гідності;
- самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров’я учнів;
- участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально – виховного процесу;
- проведення в установленому порядку науково – дослідної, експериментальної, пошукової роботи;
- виявлення педагогічної ініціативи;
- позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання;
- участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;
- підвищення кваліфікації, перепідготовку;
- отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років в порядку визначеному Законодавством України;
- на матеріальне, житлово – побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.
Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.
3.8 Педагогічні працівники зобов’язані:
- забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисципліни відповідно до навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог;
- сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров’я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;
- сприяти зростанню іміджу навчального закладу;
- настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;
- виховувати в учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;
- готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
- дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;
- захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам;
- постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;
- виконувати статут навчального закладу, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;
- виконувати накази і розпорядження керівника навчального закладу, органів управління освітою;
- брати участь у роботі педагогічної ради.
3.9. У навчальному закладі обов'язково проводиться атестація педагогічних працівників незалежно від підпорядкування, типів і форм власності. Атестація здійснюється, як правило, один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
3.10. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку навчального закладу, не виконують посадови обов’язків, умови колективного договору ( контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
3.11. Батьки та особи, які їх замінюють, мають право:
- обирати і бути обраними до батьківських комітетів органів громадського самоврядування;
- звертатись до органів управління освітою, керівника навчального закладу і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;
- брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально – виховного процесу та зміцненні матеріально – технічної бази навчального закладу;
- на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування навчального закладу та у відповідних державних, судових органах;
- вчасно робити батьківські внески та оплачувати додаткові послуги за навчання дітей;
- компенсувати матеріальні збитки, нанесені гімназії дитино.
3.12. Батьки та особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов’язані:
- забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;
- постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
- поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім’ї, державної та рідної мов, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;
- виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини.
3.13.Представники громадськості мають право:
- виконувати рішення громадського самоврядування, накази та розпорядження адміністрації гімназії з питань організації навчально – виховного процесу;
- обирати і бути обраним до органів громадського самоврядування в навчальному закладі;
- керувати учнівськими об’єднаннями за інтересами і гуртками, секціями;
- сприяти покращенню матеріально – технічної бази, фінансовому забезпеченню навчального закладу;
- проводити консультації для педагогічних працівників;
- брати участь в організації навчально – виховного процесу.
3.14 Представники громадськості зобов’язані:
- дотримуватися статуту навчального закладу, виконувати та розпорядження керівника навчального закладу, рішення органів місцевого самоврядування;
- захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насильства;
- пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну тощо.
3.16 Для поліпшення фінансового та матеріального становища гімназії засновник може створювати раду меценатів. Членом ради може бути фізична особа, яка зобов’язується вносити певні фінансові та матеріальні пожертви для розвитку гімназії, для поліпшення її матеріально – технічного забезпечення, а також допомагає своїми пожертвами гімназистам.

IV. Управління гімназією

4.1. Управління навчальним закладом здійснюється його керівником.
Безпосереднє керівництво навчальним закладом здійснює його директор. Директором може бути тільки громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні магістра, стаж педагогічної роботи не менш як 3 роки. Директор навчального закладу обирається на конкурсній основі. Призначення та звільнення заступників директора здійснюється за поданням директора з дотриманням чинного законодавства.
4.2. Директор гімназії:
- здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;
- організовує навчально – виховний процес;
- забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, рівнем досягнень учнів у навчанні;
- відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;
- створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи;
- забезпечує дотримання вимог охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;
- призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами, майстернями, навчально – дослідними ділянками;
- контролює організацію харчування і медичного обслуговування учнів;
- розпоряджається в установленому порядку шкільним майном і коштами;
- за погодженням із профспілковим комітетом затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові обов’язки працівників навчального закладу;
- створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання;
- несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками, педагогічними працівниками та загальними зборами (конференцією), засновником.
4.3. Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається на підставі законодавства директором навчального закладу і затверджується відповідним органом управління освітою. Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки ( посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника.
Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.
4.4. У навчальному закладі створюється постійно діючий колегіальний орган – педагогічна рада. Головою педагогічної ради є директор навчального закладу.
4.5. Педагогічна рада розглядає питання:
- удосконалення і методичного забезпечення навчально – виховного процесу, планування та режиму роботи навчального закладу;
- переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за досягнення у навчанні;
- підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально – виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
- морального та матеріального заохочення учнів та працівників навчального закладу.
4.6. Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно до потреб навчального закладу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік. Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання навчально – виховного процесу.
4.7.У навчальному закладі можуть створюватись учнівські та вчительські громадські організації, що діють відповідно до чинного законодавства України.
4.8. У гімназії з числа учнівського колективу працює гімназійний парламент, який є дорадчим органом у вирішенні питань загально гімназійного життя.
4.9 Батьківські збори гімназії обирає батьківський комітет. Батьківські збори гімназії (класу):
- залучають батьків до участі в керівництві гуртками та іншими видами позакласної та поза гімназійної роботи;
- вносять на розгляд директора, педагогічної ради гімназії пропозиції щодо організації навчально - виховного процесу в класі та в гімназії.

V. Матеріально-технічна база

5.1. Матеріально – технічна база гімназії включає: будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі.
5.2 Майно гімназії належить йому на правах власності, повного господарського відання або оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування і статуту гімназії та укладених нею угод.
5.3 Гімназія відповідно до чинного законодавства користується землею, що належить їй у відповідності із проектною документацією, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.
5.4 Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна гімназії проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані гімназії внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.
5.5 Для забезпечення навчально – виховного процесу база гімназії складається із навчальних кабінетів, бібліотеки, комп’ютерного кабінету, їдальні, приміщення для інженерно – технічного та навчально – допоміжного персоналу, тощо.
5.6 Відповідно до рішення органу охорони культурної спадщини від 17 травня 2007 року № 2/1436 гімназія має земельну ділянку площею 0,08 га де розміщуються спортивні та географічний майданчики, тощо.

VI. Фінансово-господарська діяльність

6.1. Фінансово – господарська діяльність навчального закладу здійснюється на основі його кошторису. Джерелами формування кошторису навчального закладу є:
а) бюджетні кошти:
- кошти місцевого бюджету, що надходять у розмірі, передбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечення вивчення предметів в обсязі Державних стандартів освіти;
б) позабюджетні кошти:
- кошти отриманні від надання гімназією додаткових освітніх послуг;
- прибутки від реалізації продукції навчально – виробничих майстерень, навчально – дослідних ділянок, підсобних господарств, від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання;
- кредити банків;
- благодійні внески і пожертвування підприємств, установ, організацій та окремих громадян, іноземних юридичних і фізичних осіб.
6.2. З позабюджетних фондів можуть встановлюватися радою гімназії стипендії, премії, подарунки учням, доплати та премії усім працівникам гімназії.
6.3. У гімназії утворюється фонд загального обов’язкового навчання (фонд всеобучу), який формується з врахуванням матеріально – побутових потреб учнів за рахунок коштів засновників та бюджету на поточне утримання гімназії, а також за рахунок коштів, залучених з інших джерел.
Кошти фонду загального обов’язкового навчання (всеобучу) зберігаються на рахунку цього навчального закладу в установі банку і витрачаються відповідно до кошторису, що затверджується директором гімназії. Невикористані за звітний період кошти фонду вилучення не підлягають і використовуються за призначенням у наступному році.
Облік і використання коштів фонду загального обов’язкового навчання (всеобучу) здійснюється гімназією згідно з наказом відповідно до порядку, передбаченого чинним законодавством. Контроль за правильним використанням коштів фонду загально обов’язкового навчання (фонду всеобучу) здійснюють рада гімназії і органи виконавчої влади.
Гімназія має право користуватися коротко та довготривалими кредитами. Коротко терміновий кредит використовується гімназією для здійснення і її поточної діяльності. Довготерміновий кредит використовується для зміцнення матеріально – технічної та соціально – культурної бази з наступним погашенням кредиту за рахунок коштів гімназії.
6.4. Гімназія має право на придбання та оренду необхідного обладнання та інші матеріальні ресурси, користуватися послугами будь – якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансувати за рахунок власних надходжень заходи, що сприяють поліпшенню соціально – побутових умов колективу. Здача в оренду майна гімназії допускається, якщо вона не погіршує умов навчання учнів та роботи працівників.
6.5. Порядок діловодства та бухгалтерського обліку в гімназії організовується відповідно встановленого законодавством та нормативно – правовими актами Міністерства освіти і науки України. За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік може здійснюватися самостійно або через централізовану бухгалтерію.
6.6. Звітність гімназії встановлюється відповідно до законодавства.

VII. Міжнародне співробітництво

7.1. Гімназія за наявності належної матеріально – технічної та соціально – культурної бази , власних надходжень має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проектів, встановлювати відповідно до законодавства прямі зв’язки з міжнародними організаціями освітніми асоціаціями.
7.2. Гімназія має право відповідно до чинного законодавства укладати угоди про співробітництво з навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями інших країн, окремими громадянами як на території так і за її межами .
Гімназія має право налагоджувати прямі зв’язки на основі самостійно укладених угод про обмін педагогічними працівниками та учнями створювати у встановленому Міністерства освіти і науки України порядку спільні заходи ( конференції, олімпіади тощо) вступати до міжнародних організацій відповідно до чинного законодавства, залучати до викладацької діяльності спеціалістів із зарубіжних країн.

VIII. Контроль за діяльністю навчального закладу

8.1 Контроль за дотриманням гімназією державних стандартів освіти здійснюється відділом освіти, молоді та спорту Рудківської міської ради, обласним управлінням освіти і Міністерством освіти і науки України.
8.2 Основною формою державного контролю за діяльністю гімназії є атестація, що проводиться не рідше одного разу на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
8.3 Зміст форма, періодичність контролю, непов’язаного з навчально – виховним процесом встановлюється засновником відповідно до законодавства.

IX. Реорганізація або ліквідація гімназії

9.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію гімназії приймає засновник.
Реорганізація навчального закладу відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду - ліквідаційною комісією, призначеною цим органом. З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління гімназією.
9.2. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно навчального закладу, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику.
9.3. У випадку реорганізації права та зобов’язання гімназії переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених навчальних закладів.
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода
Новини
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024