Від лікарів і вчителів зазвичай вимагають дива,
Але якщо диво здійснюється -
ніхто не дивується
Марія фон Ебнер-Ешембах
У Рудківській гімназії відбувся окружний семінар учителів світової літератури Рудківського освітнього методичного округу. Учасники семінару обговорювали проблему формування літературної компетентності школярів у світ л і сучасного змісту шкільної літературної освіти.
... Лондон , Бейкер-стріт. Шерлок Холмс — геніальний слідчий (Роман Гринчишин) та розважливий доктор Ватсон (Олег Ганкевич) вправляються в дедуктивних методах. Розплутують найскладніші злочини, легко і невимушено карають зло. Критик Бескет Пірсон стверджував: «Образ Шерлока Холмса хоч і не створений так глибоко і переконливо, як масштабні літературні персонажі, не повірити в його існування неможливо. Хоч позбавлений таємничості і багатозначності, він живий і достовірний, як моментальне фото."
Семикласники разом із вчителем світової літератури презентували відкритий урок з наступним обговоренням "Шерлок Холмс і доктор Ватсон — класичний, детективний дует”.
Вчитель Галина Миколаївна Іванишин працює в гімназії п ’ ятий рік. Літературу знає і любить. У своїй роботі використовує сучасні методики, шукає індивідуальні шляхи до дитячих сердець. Залучає дітв ору до читання літературних творів в оригіналі.
На семінарі вчителів – словесників п ро літературне краєзнавство — важливий компонент гуманітарної літературної освіти - вела розмову методист УМЦО В. А. Стасів. Особистим педаг огічним досвідом ділились вчителі світової літератури Рудківської С ЗШ І. В. Іващук та Л. В. Клюк.
Учасники семінару відзначили високий інтелектуальний рівень гімназистів, здруженість, працелюбність дітей , толерантність, вболівання за колективну справу. Вразили артистичністю виконавці го ловних ролей Олег Ганкевич, Роман Гринчишин, Яромир Мучило, Андрій Станько, Дмитро Попадин, Вікторія Вихоряк, Мирослава Стопець. Гімназисти — народ т ворчий, непосидючий, допитливий , люблять і вміють дискутувати, шукати нове, збагачувати інтелект.
Вчитель Г. М. Іванишин називає семикласників своїми улюбленцями. І діти, і вчитель постійно в пошуку. Діти чекають дива від учителя. Учитель творить це диво на кожному уроці. Так і живе дружна гімназійна родина: к різь будні — до успіху, до творчості ! Бо гімназія — це школа праці і радості. Вчитель у ній — диригент, художник, на ставник. І трішечки — чарівник . До кожного уроку Г.М.Іванишин готуєт ься сумлінно, опрацьовує методичну літературу, разом з вихованцями обговорює найактуальніші проблеми, порушені в літературних творах, пов'язує ці проблеми з сьогоденням. Інсценізації, рольові ігри, живе спілкування з дітьми - ось лише деякі секрети педагог ічної майстерності сучасно го вчителя. Черпати досвід є в кого. Адже у гімназії працює 6 вчителів - методистів. Любов дітей до літератури, до художнього слова виховують Г.М.Завійська, М.О.Романяк, П.М.Юзвяк, які щедро передають досвід молодим колегам.
У гімназії працюють на кінцевий результат. А це – творча особистість, багатогранна, соціально активна, небайдужа до подій в державі. Особистість, яка сповідує християнські чесноти і розуміє свій громадянський обов’зок.
|