П`ятниця, 03.05.2024, 00:27
Рудківська гімназія
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Корисні посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Квітень » 15 » ПОЛОЖЕННЯ про проведення обласного етапу дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)
16:56
ПОЛОЖЕННЯ про проведення обласного етапу дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

1. Мета та завдання Обласний етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») проводиться з метою активізації роботи з відродження й розвитку історичних, патріотичних і культурних традицій Українського козацтва, виховання юних патріотів на засадах національної гідності та високої самосвідомості. Завдання заходу: - виховання дітей та молоді в дусі відданості Батьківщині й українському народу через відродження національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей; - набуття учнями знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Батьківщини; - формування у молоді високих морально-психологічних якостей: доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій; - впровадження військово-прикладних видів спорту, народних ігор та забав з метою гартування духу й тіла; - пропагування та популяризація здорового способу життя; - організація змістовного дозвілля школярів; - формування та закріплення основ самоврядування в учнівських колективах. 2. Час і місце проведення Гра проводитиметься ____________2015 року на території дитячої турбази «__________» (_______________________________________Львівської області). 3. Керівництво Загальне керівництво підготовкою заходу здійснює департамент освіти і науки Львівської облдержадміністрації. Безпосередню роботу з організації та проведення гри здійснює комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний Центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді». 4. Учасники До участі у змаганнях допускатиметься одна учнівська команда від районів та міст обласного значення. Склад рою (команди) – 10 осіб (8 учнів 1998-2001 років народження (з них не менше двох дівчат); керівники команди (один представник-виховник команди, другий – фахівець певного виду, що включений до Програми гри, який може залучатися до суддівства гри за рішенням головної суддівської колегії). За спецдопуском може бути допущений лише один молодший учасник (2002 р. н.). Кожен учасник повинен мати змінний одяг та взуття, дощовик, спальний мішок. Обов’язковий елемент одягу – вишиванка (при можливості – козацькі однострої). Для проходження туристсько-спортивних етапів «Смуги перешкод» кожний учасник рою повинен мати індивідуальні страхувальні системи (ІСС), зблоковані спеціальною петлею або основним шнуром, будь-яким правильним способом (діаметр шнура – не менше 10 мм); прусик (реп-шнур діаметром 6 мм, довжиною 1,5-2 метри); три карабіни; рукавиці, які повинні закривати кисті рук. Для конкурсу «Кращий кашовар» кожна команда повинна бути забезпечена необхідним інвентарем (казаном, триногою, ложкою, черпаком, дровами, сірниками, відповідним одягом та ін.) і продуктами (пшоном, салом, сіллю, цибулею, водою, спеціями та іншими «секретними» складниками) для приготування кулешу. 5. Програма До програми гри включено такі види: - впоряд (стройова підготовка); - ігри на «дужання» (не потребують особливої попередньої спеціальної підготовки); - козацько-туристська «Смуга перешкод»; - стрільба з пневматичної зброї; - гра «Козацькі перегони» – комплексна командна інтелектуально-екстремальна гра у вигляді рейду з військово-спортивними та туристськими елементами з використанням козацької легенди; - гра «Відун» – інтелектуальні змагання з історії українського війська, сучасних Збройних Сил України за зразком «Що? Де? Коли?» та ін; - ватра «Слава Героям» – представлення творчо-мистецького завдання рою; - гра «Рятівник» - змагання з надання першої долікарської допомоги із використанням елементів рятувальних робіт; - конкурс «Кращий звіт про доброчинні справи під гаслом «Добре діло», що виконувались відповідно до ідейних принципів козацького лицарства; - конкурс «Кращий кашовар». 6. Документація та терміни її подання Письмове підтвердження про участь у грі надсилається на електронну адресу комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний Центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді» locketum@ukr.net або тел./факсом: (032) 276-44-21 до 01 червня 2015 року. Іменні заявки команд за встановленою формою (див. зразок), завірені печаткою та підписом керівника органу управління освітою районів та міст обласного значення, а також лікаря, подаються в мандатну комісію у день заїзду до 1500 год. (на місці проведення гри). Разом з іменною заявкою необхідно подати такі документи: - паспорти учасників (на учнів до 16 років – свідоцтво про народження); - учнівські квитки або довідки з фотографією з місця навчання за 2014- 2015 навчальний рік, завірені печаткою, яка перекриває фотографію на одну третину, та підписані директором навчального закладу; - медичні довідки про санепідемоточення та щеплення від правцю на всіх учасників рою; - страхові поліси на кожного члена команди, дійсні на період змагань, включаючи день заїзду і день закриття гри (умови договору страхування повинні передбачити страховий захист від нещасних випадків, які можуть статися під час занять спортом); - копію наказу організації, яка відряджає команду, із списком дітей за формою: прізвище, ім’я, по батькові; рік народження; навчальний заклад; клас. - згода на обробку персональних даних на кожного учасника команди. 7. Умови прийому та розміщення учасників До місця проведення гри рої добираються самостійно. Розміщення команд – у польових умовах. Рої поселяються в наметовому таборі на території дитячої турбази «_____________» (___________________________________________________Львівської області). Команди повинні мати необхідне спорядження для проживання та інвентар для приготування їжі в польових умовах. 8. Підведення підсумків Підсумки підбиваються у кожному виді змагань (іграх, конкурсах) окремо. Переможці визначаються за найбільшою сумою балів, набраних під час змагань. Переможці у комплексному заліку обласного етапу гри визначаються за найменшою сумою місць, зайнятих в усіх залікових видах змагань. У випадку, якщо два або більше роїв наберуть однакову суму місць, перевага надається рою, який має кращий результат у козацько-туристській «Смузі перешкод». Якщо рої не мають повної кількості залікових учасників, вони займають місце після роїв, які мають повний, або більш повний залік, у відповідності до кількості залікових учасників і суми особистих результатів. 9. Нагородження Рої, які зайняли призові місця в комплексному заліку та окремих видах програми гри, нагороджуються кубками, медалями та дипломами комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний Центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді». Учасники, які зайняли призові місця в особистих змаганнях, нагороджуються медалями та дипломами комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний Центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді». 10. Фінансування Витрати на проїзд учасників до місця проведення гри та у зворотньому напрямку, харчування членів рою, страхові поліси, добові керівникам команд, проведення навчально-тренувальних зборів, придбання спортивно-туристського спорядження та інвентаря, єдиної спортивної форми здійснюється за рахунок організації, яка відряджає рій, та залучених коштів. Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний Центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді» фінансує відрядження членів оргкомітету, суддів та лікаря, який обслуговуватиме даний захід, придбання нагород, спорттоварів, оплату паливно-мастильних матеріалів. ГСК гри залишає за собою право вносити корективи у дане Положення! УМОВИ проведення обласного етапу дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНІ ВИДИ І. Впоряд (стройова підготовка) Учасники демонструють знання та вміння зі стройової підготовки, а саме: виконання обов’язкового та творчого завдання, маршу рою стройовим кроком із виконанням маршової патріотичної пісні (при завершенні показу). Беруть участь сім осіб від команди. Усі накази віддає ройовий. За основу варто брати навчально-методичний посібник «Муштровий впоряд дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри «Сокіл»(«Джура») Українського козацтва», рекомендований для практичного використання за рішенням комісії з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (протокол № 2 від 24 грудня 2008 року); упорядник – генерал-хорунжий Українського козацтва С.П. Рудюк). Обов’язкове завдання – виконання прийомів у складі рою – повідомляється учасникам на початку змагань. Творче завдання готується командою заздалегідь. Воно може бути представлене у вигляді чіткого показу різноманітних елементів впоряду у складі рою під супровід барабанного бою чи під музику. При суддівстві даного виду виставляється оцінка від 1 до 4 (незадовільно, задовільно, добре, дуже добре) за такими критеріями: І – обов’язкове завдання (час виконання – 2 хв): 1) зовнішній вигляд, однострій – 1-4 б. 2) зорганізованість та якість виконання впорядових наказів (таблиця 1): Таблиця 1 № з/п Впорядові накази Бали 1 шикування в однолаву 1-4 2 розмикання і змикання рою 1-4 3 перешикування рою з однолави в дволаву та навпаки 1-4 4 повороти на місці (праворуч) 1-4 5 повороти на місці (ліворуч) 1-4 6 повороти на місці (обернись) 1-4 7 крок на місці 1-4 8 перешикування в колону по двоє 1-4 9 проходження урочистим ходом з виконанням військового вітання під час руху 1-4 3) марш рою стройовим кроком із виконанням маршової патріотичної пісні (таблиця 2): Таблиця 2 № з/п Критерії оцінювання Бали 1 марш стройовим кроком 1-4 2 майстерність виконання маршової пісні 1-4 3 відповідність пісні тематиці (тематика пісень: козацька, УСС, військ УНР, УПА або сучасних ЗСУ) 1-4 4 зорганізованість 1-4 ІІ – творче завданнях (час виконання – 3 хв): 1) зовнішній вигляд, однострій – 1-4 б. 2) зорганізованість – 1-4 б. 3) оригінальність ідеї, яка втілюється, – 1-12 б. Перемагає рій, який в сумі набирає найбільшу кількість балів. II. Ігри на «дужання» Перетягування канату. У грі беруть участь сім учасників рою. Перемагає та команда, яка перетягнула команду-суперника за обмежувальну лінію. У загальному заліку перемагає рій із більшою кількістю індивідуальних перемог. Змагання у цьому виді відбуваються за олімпійською системою. Сітка з розподілом команд затверджується після їх реєстрації та проведення жеребкування. Учасники будуть ознайомлені з правилами гри перед її початком. III. Козацько-туристська «Смуга перешкод» 1. Змагання проводяться на туристсько-спортивній дистанції «Смуга перешкод». 2. Команда послідовно долає етапи та виконує завдання. 3. Етапи «Смуги перешкод» розміщені в коридорі, промаркованому обмежувальною стрічкою. 4. Склад команди – 4 учасники, в тому числі не менше 1 дівчини, 5-й учасник – представник рою, що виконує допоміжну функцію, несе командну картку, слідкує за записами суддів та не втручається в дії рою. 5. Старт та фініш дистанції суміщені. 6. Порядок старту визначається жеребкуванням. 7. Стартовий інтервал – близько 10 хв. (остаточний інтервал буде вказаний перед стартом). 8. Кожен етап обладнано згідно схеми та опису дистанції. 9. Команда прибуває на дистанцію за 10 хв. до старту. 10. Всі етапи на початку та в кінці дистанції обладнано контрольними лініями. 11. На етапі «Транспортування потерпілого» умовно «потерпілий» обирається командою. Він не має права працювати на етапі та перестає бути «потерпілим» після виходу команди в безпечну зону. 12. Невиконання умов опису проходження етапів штрафується. 13. Вище місце займають команди з меншим часовим результатом (час проходження дистанції + часовий еквівалент технічних штрафів). При рівності часових результатів вище місце займає команда з меншим технічним штрафом. 14. Порядок проходження етапів може бути змінено. 15. Для проходження туристсько-спортивних етапів «Смуги перешкод» кожний учасник рою повинен мати індивідуальні страхувальні системи (ІСС), зблоковані спеціальною петлею або основним шнуром, будь-яким правильним способом (діаметр шнура – не менше 10 мм); прусик (реп-шнур діаметром 6 мм, довжиною 1,5-2 метри); три карабіни; рукавиці, які повинні закривати кисті рук. Опис етапів. 1. Транспортування «потерпілого» за допомогою жердин. Команда рухається по промаркованому коридору, при виході за його межі отримує штраф за кожного учасника. Жердини та інше обладнання, необхідне для транспортування «потерпілого», надаються суддівською колегією. Команда повинна організувати транспортування «потерпілого» за допомогою даного обладнання. Штрафи: Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Заступ за контрольну лінію – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. Падіння – 3 б. Торкання «потерпілим» рельєфу будь-якою частиною тіла, а також торкання рельєфу ложем при транспортуванні «потерпілого» на носилках – 1 б. «Потерпілий» надає допомогу (будь-які дії, що полегшують роботу учасникам команд) – 3 б. Невірні дії супроводжуючого (супроводжуючий виконує функцію транспортуючого учасника. Супроводжуючий знаходиться на відстані, яка не дозволяє контролювати стан «потерпілого») – 3 б. 2. «Підйом по схилу спортивним способом». Учасники долають перешкоду, використовуючи суддівську перильну мотузку з підстраховкою схоплюючим вузлом. Штрафи: два учасники на ділянці маршруту під час підйому – 3 б.; зрив із зависанням на самостраховці в зоні етапу – 3 б.; незакручена муфта карабіну, який використовується для руху і страховки – 1 б.; тимчасова відсутність самостраховки – 6 б.; незначна втрата спорядження (за кожен втрачений предмет) – 1 б. 3. «Траверс схилу». Учасники рухаються по схилу, використовуючи як опору суддівські мотузки. Підстраховка до перила – вусом самостраховки. Всі вітки незалежні. Штрафи: знаходження на одній жорстко закріпленій ділянці перил більше одного учасника – 3 б.; вихід або рух ногами вище перил – 3 б.; рух спиною до схилу – 3 б.; зрив із зависанням на самостраховці в зоні етапу – 3 б.; незакручена муфта карабіну, який використовується для руху і страховки – 1 б.; тимчасова відсутність самостраховки – 6 б.; незначна втрата спорядження (за кожен втрачений предмет) – 1 б. 4. «Спуск по схилу спортивним способом». Учасники долають перешкоду, використовуючи суддівську перильну мотузку з підстраховкою схоплюючим вузлом у рукавицях. Штрафи: два учасники на ділянці маршруту під час спуску – 3 б.; спуск по перилах без рукавиць (рукавиці) (рукавиці не закривають кисті рук) – 3 б.; рух спиною до схилу, обличчям вниз – 3 б.; зрив із зависанням на самостраховці в зоні етапу – 3 б.; незакручена муфта карабіну, який використовується для руху і страховки – 1 б.; тимчасова відсутність самостраховки – 6 б.; незначна втрата спорядження (за кожен втрачений предмет) – 1 б. 5. «В’язання вузлів». Беруть участь всі учасники команди. Учасники повинні із суддівського спорядження зав’язати по 1 вузлу відповідно до жеребкування (прямий, провідник вісімка, серединний провідник, булінь, схоплюючий). Судиться час зав’язування вузлів кожним учасником плюс штрафний час. 1 бал – помилка під час в’язання вузла. 3 бали – за кожен неправильно зав’язаний вузол. Взаємодія між учасниками заборонена. Контрольний час буде встановлено перед початком змагань. 6. Подолання заболоченої ділянки за допомогою жердин. Жердини надаються суддівською колегією. Команда долає етап по жердинах, які учасники вкладають на лаги. Штрафи: Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Заступ за контрольну лінію – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. Невірний рух по жердинах (перестрибування з опори на опору) – 3 б. Торкання рельєфу ногою, рукою (якщо інша нога знаходиться на жердині, лазі) – 1 б. Падіння (падіння учасника під час руху по жердинах, опора двома ногами, руками на рельєф, або однією ногою, якщо інша нога знаходиться у повітрі, навантаження двома ногами жердини, яка впала з однієї або двох лаг) – 3 б. Невірне застосування жердини (учасник спирається жердиною у болото в рамках етапу) – 3 б. 7. Перенесення «потерпілого» на собі. Учасники переносять на собі «потерпілого» по колоді через воду (почергово один одного). Травма «потерпілого» – вивих гомілкового суглоба. Штрафи: Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Заступ за контрольну лінію – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. Падіння – 3 б. Торкання «потерпілим» рельєфу будь-якою частиною тіла – 1 б. «Потерпілий» надає допомогу (будь-які дії, що полегшують роботу учаснику, який транспортує «потерпілого») – 3 б. 8. Подолання завалу. Команда повинна подолати завалену деревами ділянку. Коридор руху через завал промаркований. Штрафи: Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. Рух верхом по завалених деревах (ставати на дерева) забороняється – 3 б. 9. Подолання ділянки по купинах. Штрафи: Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Заступ за контрольну лінію – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. Торкання рельєфу ногою, рукою (якщо інша нога знаходиться на купині, лазі) – 1 б. Падіння (падіння учасника під час руху по купинах, опора двома ногами, руками на рельєф, або однією ногою, якщо інша нога знаходиться у повітрі) – 3 б. 10. Транспортування «потерпілого» на плащ-накидці. Довжина двох етапів – по 15 м кожний. На початку один з учасників стає «потерпілим», його транспортує напарник на плащ-накидці. На другій ділянці вони міняються ролями. Таким способом вся команда долає даний етап. Висота обмежувальної стрічки, під якою транспортують «потерпілого» по визначеному коридору, – 0,5 м. Штрафи: Торкання обмежувальної стрічки – 1 б. Заступ за контрольну лінію – 1 б. Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. «Потерпілий» надає допомогу (будь-які дії, що полегшують роботу учаснику, який транспортує) – 3 б. 11. Рух по-пластунськи. Команда повинна по-пластунськи подолати ділянку даного етапу. Висота обмежувальної стрічки, під якою команда долає етап по-пластунськи, – 0,3 м. Штрафи: Торкання верхньої обмежувальної стрічки – 1 б. Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Заступ за контрольну лінію – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. 12. Маятник. Довжина зони перешкоди – 4-5 м. Команда повинна за допомогою маятника (вертикальної мотузки) подолати етап. Торкання рельєфу в зоні перешкоди штрафується. Штрафи: Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Заступ за контрольну лінію – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. Падіння – 3 б. 13. Фініш козацьким-маршовим (гусячим) кроком. Довжина ділянки – 50 м. Команда повинна подолати ділянку від контрольної лінії до фінішу. Штрафи: Торкання землі колінами, руками та іншими частинами тіла – 1 б. Падіння – 3 б. Заступ обмежувальної лінії – 1 б. Заступ за контрольну лінію – 1 б. Рух поза обмежувальною лінією – 10 б. IV. Стрільба з пневматичної зброї У цьому виді змагань беруть участь 6 учасників команди (не менше однієї дівчини). Стрільба проводиться по мішені № 8 із відстані 10 м у позиції стоячи. Кількість пострілів – 8, враховуються результати 5 кращих пострілів. Кожному рою відводиться до 5 хвилин на стрільбу. Командний та індивідуальний результат визначається кількістю точних попадань та відповідно набраних балів. Командний залік рахується по кращих результатах п’яти учасників рою (з яких не менше одного дівочого результату). Перемагає рій, який набрав найбільшу кількість балів. V. Гра «Козацькі перегони» Це комплексна командна інтелектуально-екстремальна гра у вигляді рейду з військово-спортивними, туристичними елементами (за методикою гри «Квест») з використанням козацької легенди. Сценарій і правила проведення гри подаються командам-учасникам на початку змагань. Беруть участь всі учасники. VІ. Гра «Рятівник» Гра «Рятівник» - змагання з надання першої долікарської допомоги з використанням елементів рятувальних робіт. За основу варто брати шкільний підручник «Медицина». Час виконання буде визначений напередодні (орієнтовно 5-8 хвилин). Кількість учасників – 6 осіб. Рій витягує картку та одночасно виконує завдання. Завдання складається із двох частин: - теоретична частина. Можливі завдання: правила надання першої допомоги при опіках, тепловому та сонячному ударах, обмороженнях, переохолодженні, ураженні електричним струмом, утопленні, тривалому здавленні окремих частин тіла, гострому болі в животі, отруєнні хімічними продуктами, їжею, грибами, ягодами, укусах отруйних змій, комах та павуків; - практична частина. Можливі завдання: штучна вентиляція легень, непрямий масаж серця, накладання пов’язок на голову, передпліччя, ліктьовий, плечовий, колінний, гомілкостопний суглоби, накладання джгута на стегно. Кожну помилку суддя вказує команді та сигналізує про штраф підняттям руки. Після виконання завдань команда проходить швидкісний етап: накладання шини з підручного матеріалу (при переломах плеча, передпліччя, стегна, гомілки) та транспотування потерпілого вбрід через річку на ношах, виготовлених із двох жердин та двох брезентових курток (штурмівок) або шматка брезенту. Потерпілий визначається командою, йому заборонено виконувати будь-які дії, що полегшують роботу команді. Штрафи: заступ обмежувальної лінії – 1 бал; рух поза обмежувальною лінією – 10 балів; падіння – 3 бали; торкання потерпілим рельєфу або поверхні води будь-якою частиною тіла при транспотртуванні на ношах – 1 бал; потерпілий надає допомогу команді – 3 бали; невірні дії супроводжуючого (супроводжуючий знаходиться на відстані, що не дозволяє контролювати стан потерпілого) – 3 бали. Один бал прирівнюється до 10 секунд часу. Витратні матеріали – суддівські. При підрахунку результатів враховуються час виконання завдань, проходження швидкісного етапу та штрафні бали. Команда, що перевищила ліміт часу, отримує штраф 30 балів. ДОДАТКОВІ ВИДИ (КОНКУРСИ) I. Гра «Відун» Інтелектуальні змагання з історії українського війська за системою «Що? Де? Коли?». Теми, які виносяться на гру: - Козацтво; - УСС; - УВО; - ОУН; - УПА. Правила проведення гри повідомляються команді-учаснику на початку змагань. У грі приймають участь сім учасників рою. II. Ватра «Слава Героям» Представлення творчо-мистецького завдання рою. Участь беруть 8 осіб. Тематика – козацтво, УСС, УНР, УПА, сучасна українська армія та все, що пов’язане з українською культурою, звичаями, традиціями. Тривалість виконання завдання – 5-7 хв. Критерії оцінювання: - артистичність – 5 б.; - художній рівень – 5б.; - костюми – 5б.; - втілення легенди – 5б; - відповідність тематиці – 5б. IІІ. Конкурс «Кращий звіт про доброчинні справи під гаслом «Добре діло», що виконувались відповідно до ідейних принципів козацького лицарства Звіт складається у письмовій формі. Загальний обсяг звіту не повинен перевищувати 10 сторінок, в тому числі текстової частини – 7 сторінок. Звіт подається у друкованому вигляді та, бажано, на електронних носіях (формат RTF, документ Microsoft Word, шрифт Times New Roman – 14 pt, інтервал – 1,0), формат аркуша – А-4. Звіт нумерується разом з додатками. Нумерація наскрізна і повна. Звіт повинен містити такі структурні елементи: – титульна сторінка; – анотація; – довідкові відомості; – фотографії; – опис доброї справи або сценарій заходу; – додатки, що демонструють суспільну значимість доброго діла; – підсумки, висновки, рекомендації. Стиль написання текстової частини – офіційно-діловий. Опис та розповідь про цікаві події та учасників може мати нарисовий характер. Титульна сторінка. На титульній сторінці вказується назва району, повна назва навчального закладу чи організації, які паспортизували рій, загальна назва Доброго діла (заходу), місце, термін проведення, прізвище, ім’я, по батькові виховника, його посада та місце роботи, контактний телефон, E-mail (див. зразок). Зразок титульної сторінки _______________________________ (район/місто) _________________________________ (навчальний заклад, організація, що паспортизували рій) З В І Т про Добре діло (проведений захід)___________________ Загальна тема:____________________________________ Здійснене (проведений)_____________________________ (місце) з _______ до _____________ року Виховник_______________________ (прізвище, ім’я, по батькові, посада та місце роботи, контактний телефон, E-mail: _______________________) Анотація. В анотації у стислій формі викладається головна суть та ідея доброго діла (проведеного заходу). Обсяг – до 0,5 сторінки. Зміст. У змісті вказуються назви всіх розділів, підрозділів та пунктів звіту, номер сторінки, з якої вони починаються. Довідкові відомості про: – місце та адресну спрямованість; – час та тривалість; – особливі умови проведення; – учасників рою (прізвище, ім’я, по батькові, навчальний заклад, клас); – назва навчального закладу чи організації, завдання яких виконував рій, короткий зміст завдання. Фотографії. Фотографії у звіті повинні розкривати місце, час даного Доброго діла, відображати зміст та участь членів рою. Фотографії повинні мати підписи об’єктів, містити пояснення, мати нумерацію. У звіті фотографії розміщуються в хронологічному порядку в місцях, де на них є посилання. Розмір фотографій не менший 10х15 см. Опис Доброго діла (заходу): – обґрунтування вибору; – матеріали про виконану роботу (бажано описати у формі нарису, що розкриває тему). Додатки: – висвітлення у ЗМІ та суспільний резонанс. Підсумки, висновки, р екомендації. У розділі розкриваються найбільш характерні особливості саме цього Доброго діла (заходу). Розділ повинен містити короткий підсумок роботи, висновки, рекомендації. Якщо під час виконання Доброго діла (проведення заходу) та за їх підсумками відзнятий відеофільм (кліп) тощо, вказати його постійне місцезнаходження, можливість перегляду, умови виготовлення відеокопії. Критерії оцінювання поданих звітів: - ідейні принципи проведення, суспільна значимість, актуальність – 5 б.; - місце заходу в навчально-виховному процесі – 5 б.; - різноманітність форм проведення заходів – 3 б.; - новизна, авторські відкриття – 3 б.; - пропаганда роботи, висвітлення на радіо, у пресі – 3 б.; - наявність фото та інших додатків, їх якість – 5 б.; - стиль і грамотність, якість оформлення – 5 б.; - наявність електронного носія (диск) – 3 б. Термін подачі звіту – при реєстрації команди. IV. Конкурс «Кращий кашовар» Конкурс «Кращий кашовар» - змагання з приготування козацького кулешу на відкритому вогні для свого рою. Участь беруть 2 особи з рою – козак-кашовар та його помічник. Кожна команда повинна бути забезпечена необхідним інвентарем (казаном, триногою, ложкою, черпаком, дровами, сірниками, відповідним одягом та ін.) і продуктами (пшоном, салом, сіллю, цибулею, водою, спеціями та іншими «секретними» складниками) для приготування кулешу. Учасники готують страву за власним рецептом протягом 1,5 години. Критерії оцінювання: 1) Вимоги до якості страви: - аромат – 3 б.; - колір – 3 б.; - консистенція – 3 б.; - смак – 3 б.; - оригінальність рецепту – 3 б. 2) Подача та сервірування: - сервірування столу – 3 б.; - естетичність оформлення страви – 3 б. 3) Розпалювання вогнища та дотримання Правил пожежної безпеки: - розпалювання вогнища – 3 б.; - гасіння вогню та слідкування за припиненням будь-якого тління – 3 б.; - правильність поводження з вогнем і окропом – 3 б. 4) Відповідність одягу – 5 б. Якщо під час приготування страви команді забракло продуктів чи інвентарю, помічник може його донести, проте такі дії штрафуватимуться. За кожне відлучення учасника від місця приготування їжі команда отримує 5 штрафних балів. Перемагає рій, який в сумі набирає найбільшу кількість балів.

Переглядів: 1885 | Додав: Gymnazia | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Погода
Новини
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024